Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Pomen blagovne znamke pri uvajanju novega izdelka na trg
Avtorji:ID Majerič, Aleksandra (Avtor)
ID Hribar, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Majeric_Aleksandra_20070926.pdf
 
.pdf Majeric_Aleksandra_20070926.pdf (538,90 KB)
MD5: 3E639D39906C6346CE164690AFA746C4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:blagovna znamka, izdelki, pozicioniranje, raziskava trga, tržni delež, konkurenca, cene, odjemallci, trženjski splet, diplomska dela
Kraj izida:Koper
Založnik:[A. Majerič]
Leto izida:2007
Št. strani:IX, 43 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-1003 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:658.6(043.2)
COBISS.SI-ID:2319575 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:5569
Število prenosov:183
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici