Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Strategija mednarodnega marketinga izbranega podjetja na področju ekoloških živil : diplomska naloga
Avtorji:Kamenčić, Elvisa (Avtor)
Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Kamencic_Elvisa_20180928.pdf (2,55 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:marketing, mednarodni marketing, ekološka živila, mednarodno okolje, zeleni marketing, trajnostni marketing, internacionalizacija
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[E. Kamenčić]
Št. strani:XI, 52 str., [18] str. pril.
Izvor:Koper
UDK:339.138:631.147(043.2)
COBISS_ID:1540686276 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:38
Število prenosov:5
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, international marketing, organic food, international environment, green marketing, sustainable marketing, internationalization

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici