Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Analiza učinkov marketinškega komuniciranja na poslušanost izbranega radijskega programa : magistrska naloga
Avtorji:ID Rozman, Janez (Avtor)
ID Kesič, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Rozman_Janez_20180704.pdf (2,17 MB)
MD5: EFB4E1D6A85D0E037F4A698A4D20D184
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:analiza, marketinško komuniciranje, poslušanost, radijski program, Val 202
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[J. Rozman]
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Št. strani:XI, 69 str., [40] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-11246 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:621.39(043.2)
COBISS.SI-ID:1540402884 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:24.05.2019
Število ogledov:1292
Število prenosov:80
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:analysis, marketing communications, ratings, radio programme, Val 202 radio channel


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici