Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Strategija digitalno marketinškega komuniciranja v izbranem podjetju : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Purkart, Ana (Avtor)
ID Kesič, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Purkart_Ana_20181018.pdf (1,13 MB)
MD5: 6E3E87F3C1AC338C39C7B89FC1BCF677
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:marketing, digitalni marketing, strategija, digitalno marketinško komuniciranje, podjetje Optiweb, d. o. o.
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[A. Purkart]
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Št. strani:VII, 39 str., [1] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-11304 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:004(043.2)
COBISS.SI-ID:1540765892 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:24.05.2019
Število ogledov:2697
Število prenosov:171
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, digital marketing, strategy, digital marketing communication, company Optiweb


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici