Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Pomen poučevanja čustvene inteligentnosti v poslovnih šolah : magistrska naloga
Avtorji:
ID
Milosavljević, Maja
(Avtor)
ID
Širok, Klemen
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
Milosavljevic_Maja_20190207.pdf
(902,85 KB)
MD5: E62962B3BC5AA3A5FB630C87EBF9A923
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FM - Fakulteta za management
Ključne besede:
čustvena inteligentnost
,
poslovne šole
,
poučevanje
,
univerza
,
študija izvedljivosti
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[M. Milosavljević]
Leto izida:
2018
Leto izvedbe:
2018
Št. strani:
VIII, 57 str.
PID:
20.500.12556/RUP-11327
UDK:
159.9:378(043.2)
COBISS.SI-ID:
1541070532
Datum objave v RUP:
23.05.2019
Število ogledov:
3415
Število prenosov:
108
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
emotional intelligence
,
business schools
,
teaching
,
university
,
feasibility study
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj