Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Strategija mednarodnega marketinga podjetja v dejavnosti igralništva : zaključna projektna naloga
Avtorji:Zidanšek, Maša (Avtor)
Kesič, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Zidansek_Masa_20190212.pdf (1,70 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:strategija, mednarodni marketing, mednarodno poslovanje, igralništvo, podjetje Interblock, d. d.
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[M. Zidanšek]
Št. strani:X, 35 str., [1] str. pril.
Izvor:Koper
UDK:339.5:343.56(043.2)
COBISS_ID:1541082820 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:140
Število prenosov:13
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:international marketing, international business, gambling, company Interblock, d. d.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici