Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Dimenzija marketinške kulture in njihov vpliv na finančno uspešnost organizacij v trgovski dejavnosti
Avtorji:ID Ropar, Ivan (Avtor)
ID Biloslavo, Roberto (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Ropar_Ivan_20130131.pdf
 
.pdf Ropar_Ivan_20130131.pdf (2,86 MB)
MD5: B4B90C8C4A02D3A13A7684714DDF04F8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:marketinška kultura, finančna uspešnost, kakovost, medosebni odnosi, prodajna usmerjenost, organiziranost, notranje komuniciranje, inovativnost, konkurenčnost, zadovoljstvo
Kraj izida:Koper
Založnik:[I. Ropar]
Leto izida:2012
Št. strani:X, 121 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-1150 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.316.72(043.2)
COBISS.SI-ID:4349399 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3240
Število prenosov:152
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici