Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Mental health literacy in adult population in Slovenia
Avtorji:
ID
Podlogar, Tina
(Avtor)
Datoteke:
https://abbey.eventsair.com/QuickEventWebsitePortal/iasp-2019/agenda/Agenda/AgendaItemDetail?id=63207824-45a8-4cea-adbf-6425fefbb193
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Neznano
Tipologija:
1.12 - Objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci
Organizacija:
IAM - Inštitut Andrej Marušič
Ključne besede:
mental health
,
literacy
,
adults
Leto izida:
2019
Št. strani:
[1] str.
PID:
20.500.12556/RUP-11967
UDK:
616.89
COBISS.SI-ID:
1541584068
Datum objave v RUP:
16.10.2019
Število ogledov:
2100
Število prenosov:
39
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del monografije
Naslov:
IASP 2019 : breaking down walls & building bridges
Kraj izida:
[S. l.
Založnik:
s. n.]
Leto izida:
2019
COBISS.SI-ID:
1541583812
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
duševno zdravje
,
pismenost
,
odrasli
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj