Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Tržno komuniciranje blagovne znamke Guarana v Sloveniji
Avtorji:Kleva, Alen (Avtor)
Gomezelj Omerzel, Doris (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Kleva_Alen_20090717.pdf
 
.pdf Kleva_Alen_20090717.pdf (1,12 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:blagovna znamka, tržno komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja
Leto izida:2009
Založnik:[A. Kleva]
Št. strani:VIII, 43 str. + pril.
Izvor:Koper
UDK:339.138:658.626(043.2)
COBISS_ID:3235799 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1629
Število prenosov:47
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici