Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Pomen marketinške kulture in ugleda za finančno uspešnost podjetja
Avtorji:ID Moretti, Melita (Avtor)
ID Biloslavo, Roberto (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Moretti_Melita_20110405.pdf
 
.pdf Moretti_Melita_20110405.pdf (1,29 MB)
MD5: 204F8255DBCD7D07E1E0E4676B66759D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:marketinška kultura, podjetje, ugled, finančna uspešnost, prepoznavnost, zadovoljstvo, konkurenčne prednosti
Kraj izida:Koper
Založnik:[M. Moretti]
Leto izida:2011
Št. strani:XI, 89 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-1250 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:005.73(043.2)
COBISS.SI-ID:3906775 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:4623
Število prenosov:177
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici