Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Uporaba družbenih omrežij in medijev za promocijo : študija primera filmskega festivala Kino Otok
Avtorji:ID Petek, Jana (Avtor)
ID Jeffs, Nikolai (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Petek-Jana.pdf (663,93 KB)
MD5: FF224B4539313D54C264617031DD2DA9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Ključne besede:Kino Otok, filmski festivali, promocija, družbena omrežja, trženje, marketinški splet, zaključna dela
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[J. Petek]
Leto izida:2016
Leto izvedbe:2016
Št. strani:50 f.
PID:20.500.12556/RUP-12650 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.774:339.138
COBISS.SI-ID:1538812356 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.06.2020
Število ogledov:1758
Število prenosov:58
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Kino Otok, film festivals, promotion, social media, marketing, marketing mix


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici