Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Sponzorstvo kot orodje za dosego prepoznavnosti podjetja in pospeševanja prodaje : magistrsko delo
Avtorji:ID Križman, Sara (Avtor)
ID Brezovec, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
ID Bašić-Hrvatin, Sandra (Komentor)
Datoteke:.pdf Krizman-Sara.pdf (2,19 MB)
MD5: 9656007F14B4CD9E8070DDF16D2424E9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Ključne besede:sponzorstvo, družbeni mediji, sponzorstvo v športu, Facebook, vpletenost uporabnikov, Adriatic Slovenica d. d., magistrske naloge
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[S. Križman]
Leto izida:2015
Leto izvedbe:2015
Št. strani:122 str.
PID:20.500.12556/RUP-12689 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.77:796.078(043.2)
COBISS.SI-ID:1538227140 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.06.2020
Število ogledov:1315
Število prenosov:49
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:sponzorship, social media, sponsorship in sport, Facebook, user engagement, Adriatic Slovenica d. d.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici