Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Kako spodbujati k branju knjig : od družine do šole, od poslušalca do bralca
Avtorji:
ID
Kavčič, Robin
(Avtor)
ID
Zudič Antonič, Nives
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
Kavcic-Robin.pdf
(558,26 KB)
MD5: D6632AB17123B71B024B5B231AFF6C77
Jezik:
Italijanski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[R. Kavčič]
Leto izida:
2016
Leto izvedbe:
2016
Št. strani:
48 str.
PID:
20.500.12556/RUP-12735
UDK:
37.091.3:028.5(043.2)
COBISS.SI-ID:
1538872004
Datum objave v RUP:
15.06.2020
Število ogledov:
1771
Število prenosov:
56
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Naslov:
Come incoraggiare alla lettura dei libri
Ključne besede:
branje
,
otroci
,
bralna vzgoja
,
mladi bralci
,
motivacija
,
družinsko okolje
,
šolsko okolje
,
množični mediji
,
diplomska dela
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj