Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Razvijanje matematične pismenosti v 4. razredu osnovne šole : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Stepančič, Kristina
(Avtor)
ID
Cotič, Mara
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
Stepancic_Kristina_2011.pdf
(510,37 KB)
MD5: ED311A6F5637C42B97001D4FEB2195ED
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
pismenost
,
matematična pismenost
,
raziskava PISA
,
matematični problem
,
vrste matematičnih problemov
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[K. Stepančič]
Leto izida:
2011
Leto izvedbe:
2011
Št. strani:
[8], 74 str.
PID:
20.500.12556/RUP-13006
UDK:
373.3:51(043.2)
COBISS.SI-ID:
4032727
Datum objave v RUP:
23.07.2020
Število ogledov:
2209
Število prenosov:
44
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Razvijanje matematične pismenosti v četrtem razredu osnovne šole
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj