Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Zaznavanje in strateška vrednost trgovske znamke
Avtorji:Ambrožič, Mateja (Avtor)
Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Ambrozic_Mateja_20111107.pdf
 
.pdf Ambrozic_Mateja_20111107.pdf (445,29 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:trgovina, kupci, trgovske blagovne znamke, identiteta, pozicioniranje, Spar
Leto izida:2011
Založnik:[M. Ambrožič]
Št. strani:VI, 39 str. + pril.
Izvor:Koper
UDK:658.626(043.2)
COBISS_ID:4047319 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1588
Število prenosov:45
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici