Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Primerjava dosežkov med učenci prvih razredov kombiniranega oddelka in učenci prvih razredov nekombiniranega oddelka pri matematiki : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Kavčič, Tina
(Avtor)
ID
Cotič, Mara
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Hudovernik, Sanela
(Komentor)
Datoteke:
Kavcic_Tina_2019.pdf
(752,41 KB)
MD5: 36CAB4870F62609F6705CFCAC9EEECD2
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
kombinirani pouk
,
kombinirani oddelek
,
nekombinirani pouk
,
minimalni standardi 2. razreda matematičnega pouka
,
t-test
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[T. Kavčič]
Leto izida:
2019
Leto izvedbe:
2019
Št. strani:
[8] f., 47 str.
PID:
20.500.12556/RUP-13737
UDK:
37.091.31(043.2)
COBISS.SI-ID:
1541505220
Datum objave v RUP:
23.07.2020
Število ogledov:
1447
Število prenosov:
53
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj