Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Pomen inkluzivnega izobraževanja gluhih in naglušnih otrok : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Preskar, Lucija
(Avtor)
ID
Lepičnik-Vodopivec, Jurka
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
Preskar_Lucija_2019.pdf
(771,42 KB)
MD5: FC8BE1EB7B67ACF65DAB072ADE805D21
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
gluhi in naglušni
,
inkluzija
,
vzgoja in izobraževanje
,
prilagoditve
,
prednosti
,
ovire
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[L. Preskar]
Leto izida:
2019
Leto izvedbe:
2019
Št. strani:
[8] f., 109 str.
PID:
20.500.12556/RUP-13754
UDK:
376:616.28-008.14(043.2)
COBISS.SI-ID:
1541523652
Datum objave v RUP:
23.07.2020
Število ogledov:
1805
Število prenosov:
158
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
deaf and hearing-impaired
,
inclusion
,
education
,
adaptation
,
advantages
,
obstacles
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj