Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Odnos do uvajanja vsebinsko in jezikovno integriranega učenja tujega jezika v zgodnjem obdobju : doktorska disertacija
Avtorji:ID Smajla, Tilen (Avtor)
ID Bratož, Silva (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
ID Rutar, Sonja (Komentor)
Datoteke:.pdf Smajla_Tilen_2019.pdf (1,60 MB)
MD5: 351263B26785FB2EB0CE65844E4479D6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Doktorsko delo/naloga
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:CLIL, stališča učiteljev TJ 1, vodstva šole in otrok, poučevanje tujega jezika, zgodnje obdobje
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[T. Smajla]
Leto izida:2019
Leto izvedbe:2019
Št. strani:[13] f., 215 str.
PID:20.500.12556/RUP-13758 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:81'243:373.3(043.3)
COBISS.SI-ID:1541567172 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:23.07.2020
Število ogledov:1559
Število prenosov:95
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:CLIL, FL 1 teachers' attitudes, school management attitudes, learners' attitudes, foreign language teaching and learning, teaching young language learners


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici