Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Teoretični vidiki kognitivnega pogleda na učenje : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Tiegl, Jaka
(Avtor)
ID
Lepičnik-Vodopivec, Jurka
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Krmac, Nina
(Komentor)
Datoteke:
PEF_Tiegl_Jaka_i2020.pdf
(605,36 KB)
MD5: 1B7BB793EEA38268D71E4E44785020BE
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
kognitivna psihologija
,
učenje
,
pomnjenje
,
pozabljanje
,
metakognicija
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[J. Tiegl]
Leto izida:
2020
Leto izvedbe:
2020
Št. strani:
[7] f., 38 str.
PID:
20.500.12556/RUP-14057
UDK:
159.953(043.2)
COBISS.SI-ID:
21839619
Datum objave v RUP:
22.09.2020
Število ogledov:
3127
Število prenosov:
158
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
cognitive psychology
,
learning
,
memory
,
forgetting
,
metacognition
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj