Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Teorija uma pri otrocih z motnjami avtističnega spektra in/ali motnjami v duševnem razvoju : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Železnik, Neža
(Avtor)
ID
Dolenc, Petra
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Kavčič, Tina
(Komentor)
Datoteke:
PEF_Zeleznik_Neza_i2020.pdf
(757,25 KB)
MD5: 066354BD86808B275852C0AA4590E0F2
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
teorija uma
,
motnje avtističnega spektra
,
motnje v duševnem razvoju
,
vsakodnevne socialne interakcije
,
otroštvo
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[N. Železnik]
Leto izida:
2020
Leto izvedbe:
2020
Št. strani:
[7] f., 39 str.
PID:
20.500.12556/RUP-14059
UDK:
376:616.896(043.2)
COBISS.SI-ID:
27437827
Datum objave v RUP:
24.09.2020
Število ogledov:
2224
Število prenosov:
107
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
theory of mind
,
autism spectrum disorder
,
intellectual disabilities
,
everyday social interactions
,
childhood
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj