Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Porajajoča se pismenost v vrtcu : analiza domačega branja in pripovedovanja
Avtorji:ID Carli, Špela (Avtor)
ID Saksida, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf PEF_Carli_Spela_i2020.pdf (1,34 MB)
MD5: BF3F44E5F9D7EF92E27E33B7E7555C29
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:pismenost, porajajoča se pismenost, družinska pismenost, družina, otroci, knjižna vzgoja, vrtec
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[Š. Carli]
Leto izida:2020
Leto izvedbe:2020
Št. strani:[8] f., 40 str.
PID:20.500.12556/RUP-14135 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:028.5(043.2)
COBISS.SI-ID:27361795 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:01.10.2020
Število ogledov:1962
Število prenosov:87
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:literacy, emergent literacy, family literacy, family, children, literary education, preschool


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici