Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Marketinška strategija za povečanje obiskanosti sejma : magistrska naloga
Avtorji:ID Kalin, Helena (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Kalin_Helena_20200610.pdf (650,85 KB)
MD5: C4BB4ED6826AEDDBE54C97AF99F1DD0D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:marketinško komuniciranje, strategije tržnega komuniciranja, marketing, dogodki, sejmi
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[H. Kalin]
Leto izida:2020
Leto izvedbe:2020
Št. strani:X, 83 str., [2] f. pril.
PID:20.500.12556/RUP-14292 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8:339.174(043.2)
COBISS.SI-ID:19068675 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:20.11.2020
Število ogledov:1128
Število prenosov:72
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing communication, marketing strategies, marketing, events, trade fairs


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici