Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Potrošniško izbiranje in občutek sreče v različnih življenjskih obdobjih : magistrska naloga
Avtorji:ID Mikolj, Martin (Avtor)
ID Arzenšek, Ana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Mikolj_Martin_20200701.pdf (670,79 KB)
MD5: 5042D94D37878E36832AF4B67BF0D003
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:potrošništvo, sreča, oglaševanje, nakupno izbiranje, materialne dobrine, potrošniška želja, sodobni marketing
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[M. Mikolj]
Leto izida:2020
Leto izvedbe:2020
Št. strani:VI, 67 str., [2] f. pril.
PID:20.500.12556/RUP-14305 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366(043.2)
COBISS.SI-ID:21223939 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:19.11.2020
Število ogledov:2413
Število prenosov:118
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:consumerism, happiness, advertising, consumer choice, material goods, consumer desire, modern marketing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici