Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Analiza uspešnosti kampanj Kupuj slovensko : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Ažman, Monika (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Azman_Monika_20200925.pdf (1,09 MB)
MD5: CE79660C56DCD674D97301685B022FD8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:etnocentrizem, potrošniški etnocentrizem, potrošnik, dejavniki, analiza kampanj, raziskava
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[M. Ažman]
Leto izida:2020
Leto izvedbe:2020
Št. strani:VI, 29 str., [3] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-14347 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:29786371 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:19.11.2020
Število ogledov:1250
Število prenosov:35
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:ethnocentrism, consumer ethnocentrism, consumer, facts, campaigns, research


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici