Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Analiza digitalne oglaševalske kampanje : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Stanonik, Marko (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Stanonik_Marko_20201116.pdf (1,18 MB)
MD5: 040D8B68CA0FD94D26A27D58A4DB8B9A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:spletno oglaševanje, družbena omrežja, digitalna oglaševalska kampanja, blagovna znamka I feel Slovenia, Slovenska turistična organizacija
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[M. Stanonik]
Leto izida:2020
Leto izvedbe:2020
Št. strani:VIII, 43 str.
PID:20.500.12556/RUP-14359 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:004.785(043.2)
COBISS.SI-ID:37607939 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:20.11.2020
Število ogledov:1257
Število prenosov:50
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:online advertising, social networks, digital advertising campaign, I feel Slovenia brand, Slovenian tourist board


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici