Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Kakovost poslovanja v storitvenem podjetju : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Volovšek, Tamara (Avtor)
ID Janeš, Aleksander (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Volovsek_Tamara_20200117.pdf (1,26 MB)
MD5: 76746C9824137B2412200382E32FDC9A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:kakovost, kakovostno poslovanje, standard ISO 9001:2015, procesni pristop, notranja in zunanja presoja
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[T. Volovšek]
Leto izida:2019
Leto izvedbe:2019
Št. strani:VIII, 43 str., [1] f. pril.
PID:20.500.12556/RUP-14363 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.336.3(043.2)
COBISS.SI-ID:1541890244 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:20.11.2020
Število ogledov:1379
Število prenosov:38
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:quality, quality business, ISO 2009:2015 standard, process approach, internal and external assessment


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici