Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Študentsko delo da ali ne : primerjava kompetenc pri študentih
Avtorji:
ID
Pucer, Kristina
(Avtor)
ID
Arzenšek, Ana
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
Pucer_Kristina_20200204.pdf
(650,19 KB)
MD5: 3AE01A285B006AD07C7E67E835EF8286
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Zaključna naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FM - Fakulteta za management
Ključne besede:
kompetence
,
kompetence v izobraževalnem procesu
,
študentsko delo
,
zaposljivost
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[K. Pucer]
Leto izida:
2020
Leto izvedbe:
2020
Št. strani:
IX, 39 str., [4] str. pril.
PID:
20.500.12556/RUP-14368
UDK:
331:37.091.8(043.2)
COBISS.SI-ID:
1541934020
Datum objave v RUP:
19.11.2020
Število ogledov:
1683
Število prenosov:
58
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
competences
,
competences in the educational process
,
student work
,
employability
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj