Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Razvijanje učenčeve samopodobe v povezavi z nenehnim doživljanjem neuspeha v šoli : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Krečič, Jerica
(Avtor)
ID
Lepičnik-Vodopivec, Jurka
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Krecic_Jerica_i2020.pdf
(731,86 KB)
MD5: 53D435DF130F6A20F70191A0E5C65CDE
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
samopodoba
,
samospoštovanje
,
učni neuspeh
,
učenec
,
učitelj
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[J. Krečič]
Leto izida:
2020
Leto izvedbe:
2020
Št. strani:
[6] f., 84 str.
PID:
20.500.12556/RUP-14424
UDK:
159.922.7(043.2)
COBISS.SI-ID:
31939075
Datum objave v RUP:
20.11.2020
Število ogledov:
2090
Število prenosov:
102
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
self-concept
,
self-esteem
,
school failure
,
pupil
,
teacher
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj