Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Psihološki vplivi prikritega oglaševanja : diplomska naloga
Avtorji:ID Prijević, Sanja (Avtor)
ID Trunkl, Robert (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FTS_Prijevic_Sanja_i2007.pdf (1,38 MB)
MD5: 51E9071BF6E49E11D07ABFC92ADFC27E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:turizem, marketing, tržno komuniciranje, oglasi, prikrito oglaševanje, sublimacijsko oglaševanje, mediji, sporočila, oglaševalske tehnike, potrošniki, psihologija, pogojevanje, nakupovanje, manipuliranje, analize, ankete, diplomske naloge
Kraj izida:Portorož
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:[S. Prijević]
Leto izida:2007
Leto izvedbe:2007
Št. strani:VII, 70 f.
PID:20.500.12556/RUP-14757 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.9
COBISS.SI-ID:853470 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:21.12.2020
Število ogledov:1610
Število prenosov:61
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici