Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Kakovost storitev na hotelski recepciji : zaključni projekt
Avtorji:ID Drevenšek, Tjaša (Avtor)
ID Uran Maravić, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FTS_Drevensek_Tjasa_i2014.pdf (410,36 KB)
MD5: F0A2AD2A9F5124E01CDF5713789CEE1D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:turizem, hotelirstvo, hoteli, recepcije, storitve, kakovost
Kraj izida:Portorož
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:[T. Drevenšek]
Leto izida:2014
Leto izvedbe:2014
Št. strani:VI, 31 f.
PID:20.500.12556/RUP-14843 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:640.412:005.
COBISS.SI-ID:1536747972 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:08.01.2021
Število ogledov:1610
Število prenosov:40
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
DREVENŠEK, Tjaša, 2014, Kakovost storitev na hotelski recepciji : zaključni projekt [na spletu]. Diplomsko delo. Portorož : T. Drevenšek. [Dostopano 14 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.upr.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=14843
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici