Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv medijev na turistovo odločanje v kriznem obdobju destinacije : zaključni projekt
Avtorji:ID Vidmar Sukanović, Andreja (Avtor)
ID Trunkl, Robert (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FTS_Vidmar_Sukanovic_Andreja_i2013.pdf (1,02 MB)
MD5: 329C772A89A0E8374914DCB725DE6088
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Kraj izida:Portorož
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:[A. Vidmar Sukanović]
Leto izida:2013
Leto izvedbe:2013
Št. strani:VI, 36 f.
PID:20.500.12556/RUP-14868 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48-4:659.1
COBISS.SI-ID:1502174 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:08.01.2021
Število ogledov:1412
Število prenosov:35
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici