Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv tržne znamke Slovenije na izbiro turističnega produkta : zaključni projekt
Avtorji:ID Petrović, Lina (Avtor)
ID Toroš, Ivan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
ID Brezovec, Aleksandra (Komentor)
Datoteke:.pdf FTS_Petrovic_Lina_i2014.pdf (754,84 KB)
MD5: 3B7FF4FA18FB19EC2D4DDB77F03C2512
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:turizem, blagovne znamke, tržne znamke, trženje, turistični produkti, Slovenija
Kraj izida:Portorož
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:[L. Petrović]
Leto izida:2014
Leto izvedbe:2014
Št. strani:IV, 38 f.
PID:20.500.12556/RUP-14998 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48:347.772(043.2)
COBISS.SI-ID:1536816580 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.01.2021
Število ogledov:1321
Število prenosov:37
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici