Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Primerjava trženja Slovenije in Nove Zelandije kot turistične destinacije : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Čižić, Mojca (Avtor)
ID Nemec Rudež, Helena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf RAZ_Cizic_Mojca_i2011.pdf (3,29 MB)
MD5: D5A00FFEF39FBC3CDB2B050036DFE897
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:turizem, turistična ponudba, destinacije, marketing, Slovenija, Nova Zelandija, zaključne projektne naloge
Kraj izida:Portorož
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:[M. Čižić]
Leto izida:2011
Leto izvedbe:2011
Št. strani:V, 44 f.
PID:20.500.12556/RUP-15128 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48-44:339.138(497.4)(931)
COBISS.SI-ID:1318366 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:22.01.2021
Število ogledov:2163
Število prenosov:36
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ČIŽIĆ, Mojca, 2011, Primerjava trženja Slovenije in Nove Zelandije kot turistične destinacije : zaključna projektna naloga [na spletu]. Diplomsko delo. Portorož : M. Čižić. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.upr.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=15128
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici