Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Turistični vodnik kot orodje trženega komuniciranja na primeru Prekmurja : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Hajdič, Robert (Avtor)
ID Novak, Tomaž (Avtor)
ID Zabukovec Baruca, Petra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FTS_Hajdic_Robert_i2012.pdf (973,44 KB)
MD5: 69CAFA1FE79262E7BFD1C6FC341A9805
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:turizem, destinacije, trženje, tržno komuniciranje, potovalni priročniki, turistični vodniki, vodniki, Prekmurje, analize, zaključne projektne naloge
Kraj izida:Portorož
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:[R. Hajdič], [T. Novak]
Leto izida:2012
Leto izvedbe:2012
Št. strani:V, 56 f.
PID:20.500.12556/RUP-15517 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.77:91(036)(497.4 Prekmurje)
COBISS.SI-ID:1386462 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:26.02.2021
Število ogledov:2221
Število prenosov:38
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici