Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv Instagrama na izbor turistične destinacije med mladimi v Sloveniji : zaključni projekt
Avtorji:ID Žlebnik, Nicole (Avtor)
ID Nemec Rudež, Helena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FTS_Zlebnik_Nicole_i2019.pdf (968,05 KB)
MD5: 9175988C8955C693C1BEA418258BF9D0
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:turizem, turisti, destinacija, družbena omrežja, Instagram, vizualna komunikacija, vedenje potrošnikov, destinacijski marketing
Kraj izida:Portorož
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:[N. Žlebnik]
Leto izida:2019
Leto izvedbe:2019
Št. strani:VII, 37 f., [5] f. pril.
PID:20.500.12556/RUP-15588 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48-2-053.6:004.7
COBISS.SI-ID:1541557188 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:05.03.2021
Število ogledov:1563
Število prenosov:82
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici