Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv družbenih medijev na rezervacijo potovanj : zaključni projekt
Avtorji:ID Medved, Rudi (Avtor)
ID Planinc, Saša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FTS_Medved_Rudi_i2019.pdf (699,16 KB)
MD5: 280794D1286C1AB8785B719D4DED988F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:turizem, družbeni mediji, rezervacije, turisti
Kraj izida:Portorož
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:[R. Medved]
Leto izida:2019
Leto izvedbe:2019
Št. strani:IV, 30 f.
PID:20.500.12556/RUP-15867 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48:366.636
COBISS.SI-ID:1541489860 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:26.03.2021
Število ogledov:1330
Število prenosov:64
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici