Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv turističnih tiskanih oglasov na nakupno vedenje potrošnikov : diplomska naloga
Avtorji:ID Korelc, Manca (Avtor)
ID Brezovec, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FTS_Korelc_Manca_i2007.pdf (1,18 MB)
MD5: 2D4DE80C410EE856BCCF0FC8F22656F8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:turizem, marketing, oglaševanje, trženje, tiskani oglasi, logotipi, mediji, analize, ankete, diplomske naloge
Kraj izida:Portorož
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:[M. Korelc]
Leto izida:2007
Leto izvedbe:2007
Št. strani:VI, 62 f.
PID:20.500.12556/RUP-16155 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:853726 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:14.05.2021
Število ogledov:1308
Število prenosov:39
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici