Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Analiza kakovosti in zadovoljstva študentov s storitvami študentskega referata na izbranem visokošolskem zavodu : magistrska naloga
Avtorji:ID Kotnik, Danijela (Avtor)
ID Fošner, Ajda (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Kotnik_Danijela_20160720.pdf (2,01 MB)
MD5: 318B4C9776387FBFDB053E2B21E5065B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:visokošolski zavodi, storitve, kakovost, SERVQUAL, študenti, zadovoljstvo
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[D. Kotnik]
Leto izida:2016
Leto izvedbe:2016
Št. strani:XII, 91 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-16372 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378.014.61(043.2)
COBISS.SI-ID:1538592452 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:06.06.2021
Število ogledov:1244
Število prenosov:41
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:higher education institution, student office, services, quality, SERVQUAL, satisfaction


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici