Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Trženjske strategije ljudskih univerz v Sloveniji : magistrska naloga
Avtorji:ID Jamšek Furlan, Anja (Avtor)
ID Trnavčevič, Anita (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Jamsek_Furlan_Anja_20160722.pdf (815,26 KB)
MD5: 42EB0D43A3BB17DCEE3E6AD5F32889E2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:ljudske univerze, izobraževanje odraslih, strateško načrtovanje, trženje, trženjske strategije
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[A. Jamšek Furlan]
Leto izida:2016
Leto izvedbe:2016
Št. strani:XI, 74 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-16373 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:374.72(043.2)
COBISS.SI-ID:1538594244 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:07.06.2021
Število ogledov:875
Število prenosov:31
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:People's University, adult education, strategic planning, marketing, marketing strategy


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici