Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Sejem kot orodje marketinškega komuniciranja : študija primera
Avtorji:ID Rogina, Tanja (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Rogina_Tanja_20160818.pdf (3,10 MB)
MD5: 1355DE01172F42F72EFA841A5DAAAE85
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:sejmi, cilji sejemskega nastopa, merjenje sejemske uspešnosti, marketinško komuniciranje, raziskave
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[T. Rogina]
Leto izida:2016
Leto izvedbe:2016
Št. strani:X, 74 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-16417 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:339.174(043.2)
COBISS.SI-ID:1538676420 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:07.06.2021
Število ogledov:907
Število prenosov:33
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:fair, goals of fair participation, measuring of fair success, marketing communication, research


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici