Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Analiza prepoznavnosti blagovnih znamk slovenskih kozmetičnih izdelkov : magistrska naloga
Avtorji:ID Bokan, Nataša (Avtor)
ID Kesič, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Bokan_Natasa_20170214.pdf (2,02 MB)
MD5: B99E0EC7B526D9B1D628D40ED8ADFE5A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:marketing, blagovna znamka, slovenski kozmetični izdelki, strategija, nakupne odločitve
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[N. Bokan]
Leto izida:2016
Leto izvedbe:2016
Št. strani:XI, 75 str., [22] str., pril.
PID:20.500.12556/RUP-16547 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:665.584(043.2)
COBISS.SI-ID:1539120836 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:07.06.2021
Število ogledov:847
Število prenosov:32
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, trade mark, Slovenian cosmetic products, strategy, purchase decisions


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici