Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Strategija marketinškega komuniciranja izbranega podjetja v tekstilni industriji : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Volčič, Maša (Avtor)
ID Kesič, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Volcic_Masa_20171023.pdf (917,00 KB)
MD5: F8A8F0F5BC2E171BBDB7AA42ED6A87A4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:strategija, marketinško komuniciranje, blagovna znamka, tekstilna industrija, Calzedonia Group, Verudela d. o. o.
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[M. Volčič]
Leto izida:2017
Leto izvedbe:2017
Št. strani:IX, 43 str., [1] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-16608 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:677(043.2)
COBISS.SI-ID:1539805892 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:07.06.2021
Število ogledov:995
Število prenosov:39
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:strategy, market communication, brand, textile industry


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici