Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Nakupno vedenje uporabnikov pametnih mobilnih naprav : diplomska naloga
Avtorji:ID Horvat, Tjaša (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Horvat_Tjasa_20191210.pdf (454,05 KB)
MD5: 4BF592AB186AC31FF0EFB8FA1F09CD1E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:potrošnik, nakupni proces, dejavniki obnašanja, psihološki dejavniki, sociološki dejavniki, ekonomski dejavniki, zvestoba
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[T. Horvat]
Leto izida:2019
Leto izvedbe:2019
Št. strani:VIII, 44 str., [3] f. pril.
PID:20.500.12556/RUP-16618 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:004(043.2)
COBISS.SI-ID:1541809348 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:07.06.2021
Število ogledov:949
Število prenosov:27
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:consumer, buying process, behavioural factors, psychological factors, sociological factors, economic factors, loyalty


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici