Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Kriterij ocenjevanja izložb kot element vizualnega merchandisinga : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Lukič, Monika (Avtor)
ID Bratina, Danjel (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf RAZ_Lukic_Monika_i2019.pdf (1,43 MB)
MD5: 08E528630715E6C33F7D5B9E8B94B819
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:marketing, vizualni merchandising, izložbe, karakteristike izložb, modne blagovne znamke, trgovine, nakupovalne navade
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[M. Lukič]
Leto izida:2019
Leto izvedbe:2019
Št. strani:VII, 51 str., [1] f. pril.
PID:20.500.12556/RUP-16631 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:1541862596 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:07.06.2021
Število ogledov:1008
Število prenosov:50
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, visual merchandising, windows display, characteristics of window display, fashion brands, stores, shopping habits


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici