Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Zaznavanje blagovnih znamk med mladimi : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Žižmond, Alen (Avtor)
ID Bratina, Danjel (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf RAZ_Zizmond_Alen_i2021.pdf (1,39 MB)
MD5: CCABC7453A2C5103D78C8BC6A2850B41
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:blagovne znamke, zaznavanje, zaznavanje med mladimi, pozicioniranje, pametni telefoni
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[A. Žižmond]
Leto izida:2021
Leto izvedbe:2021
Št. strani:IX, 41 str., [3] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-16848 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:347.772-053.6(043.2)
COBISS.SI-ID:75661059 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:08.09.2021
Število ogledov:1529
Število prenosov:156
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:brands, perception, perception among young people, positioning, smart phones


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici