Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Dejavnosti za izboljšanje razumevanja predlogov v, na in pod v predšolskem obdobju : diplomska naloga
Avtorji:
ID
Križnar, Samo
(Avtor)
ID
Kozel, Lea
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Kriznar_Samo_i2021.pdf
(527,18 KB)
MD5: 4C3DF3F77A6C843D1D76D7E802662A91
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Zaključna naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
predšolsko obdobje
,
otroci
,
geometrija in merjenje
,
orientacija v prostoru
,
orientacijski pojmi
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[S. Križnar]
Leto izida:
2021
Leto izvedbe:
2021
Št. strani:
[8] f., 36 str.
PID:
20.500.12556/RUP-16926
UDK:
514-053.4(043)
COBISS.SI-ID:
70970115
Datum objave v RUP:
21.09.2021
Število ogledov:
4204
Število prenosov:
61
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
preschool period
,
children
,
geometry and measurements
,
spatial orientation
,
orientation prepositions
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj