Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Konstruktivistični pristop učenja in poučevanja matematike na razredni stopnji osnovne šole s perspektive učitelja : magistrsko delo
Avtorji:ID Skarlovnik, Lucija (Avtor)
ID Žakelj, Amalija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf PEF_Skarlovnik_Lucija_i2021.pdf (2,95 MB)
MD5: 1CDE0521A54C965AE3410A0C95A2E2C4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:konstruktivizem, transmisijski pristop, aktivno učenje, igra, matematične dejavnosti, didaktični pripomočki
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[L. Skarlovnik]
Leto izida:2021
Leto izvedbe:2021
Št. strani:[11] f., 85 str.
PID:20.500.12556/RUP-17070 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:51:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:82231811 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:29.10.2021
Število ogledov:1302
Število prenosov:87
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:constructivism, transmission approach, active learning, games, mathematical activities, didactic


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici