Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Zadovoljstvo hotelskih gostov: vloga družbene odgovornosti podjetij : magistrsko delo
Avtorji:ID Nagode, Kristina (Avtor)
ID Juvan, Emil (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
ID Konečnik Ruzzier, Maja (Komentor)
Datoteke:.pdf FTS_Nagode_Kristina_i2021.pdf (1,73 MB)
MD5: E050B8A3DE59C655A543BBBA29722705
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:turizem, družbena odgovornost podjetij, hotel, zadovoljstvo gostov
Kraj izida:Portorož
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:[K. Nagode]
Leto izida:2021
Leto izvedbe:2021
Št. strani:IX, 68 str., [12] f. pril.
PID:20.500.12556/RUP-17458 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:640.42-057.67
COBISS.SI-ID:77263619 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:16.12.2021
Število ogledov:1542
Število prenosov:85
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici