Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Posebnosti komunikacije med zdravstvenim osebjem in otroki ter mladostniki s posebnimi potrebami : diplomska naloga
Avtorji:
ID
Besednjak Humar, Ana
(Avtor)
ID
Ravnik, David
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
FVZ_Besednjak_Humar_Ana_i2021.pdf
(986,57 KB)
MD5: F4ED6966E2E0D99302DC4C42A1B0149D
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
Ključne besede:
otroci in mladostniki s posebnimi potrebami
,
komunikacija
,
zdravstveno osebje
,
podporna in nadomestna komunikacija
Kraj izida:
Izola
Kraj izvedbe:
Izola
Založnik:
[A. Besednjak Humar]
Leto izida:
2021
Leto izvedbe:
2021
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (VII, 36 str., [6] f. pril.))
PID:
20.500.12556/RUP-17484
UDK:
004.451.62
COBISS.SI-ID:
87160835
Datum objave v RUP:
19.12.2021
Število ogledov:
1570
Število prenosov:
58
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj