Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vloga merchandisinga v trženju
Avtorji:Prunk, Samo (Avtor)
Devetak, Gabrijel (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Prunk_Samo_20071123.pdf
 
.pdf Prunk_Samo_20071123.pdf (545,07 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:merchandising, pozicioniranje, marketinški splet, potrošnik, letak
Leto izida:2007
Založnik:[S. Prunk]
Št. strani:VII, 45 str. + pril.
Izvor:Koper
UDK:658.8:339.138(043.2)
COBISS_ID:2464471 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1137
Število prenosov:36
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici